درباره فیلم زینب اثر استاد علیرضا توانا

برخی آثار مکتوبِ علیرضا توانا: قصه مرگ ماهان، باگلوله آزادم کن، چاه، خاکستری، مسایا، به نام هیچ.

درباره فیلم زینب اثر استاد علیرضا توانا

برخی آثار مکتوبِ علیرضا توانا: قصه مرگ ماهان، باگلوله آزادم کن، چاه، خاکستری، مسایا، به نام هیچ.

تبریک سالروز تولد استاد علیرضا توانای عزیز

وصل روی تو جهانی ز خدا می خواهد
تا که را خواهی و پروای کدامت باشد.
14 مرداد سالروز تولدِ یار دیرین، استاد گرامی، و دوست و برادر عزیزم، علیرضا توانا، است. تولد پر برکتش را تبریک می گویم و برای او در همه عرصه های زندگی آرزوی موفقیت بیش از پیش می کنم و این شعر حضرتِ حافظ را تقدیمش می کنم:  

 

حُسن تو همیشه در فزون باد

رویت همه ساله لاله گون باد

اندر سر ما خیال عشقت

هر روز که باد در فزون باد

هر سرو که در چمن درآید

در خدمت قامتت نگون باد

چشمی که نه فتنه تو باشد

چون گوهر اشک غرق خون باد

چشم تو ز بهر دلربایی

در کردن سحر ذوفنون باد

هر جا که دلیست در غم تو

بی صبر و قرار و بی سکون باد

قد همه دلبران عالم

پیش الف قدت چو نون باد

هر دل که ز عشق توست خالی

از حلقه وصل تو برون باد

لعل تو که هست جان حافظ

دور از لب مردمان دون باد

(استاد بزرگ و مهربان تولدت مبارک)

نظرات 2 + ارسال نظر
بهار یکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت 13:59

اگر به باده مشکین دلم کشد شاید / که بوی خیر ز زهد ریا نمی آید
جهانیان همه گر منع من کنند از عشق / من آن کنم که خداوندگار فرماید
سروران گرانقدر میلادتان مبارک باد که همواره بهترین و ژرف ترین مفاهیم را در مکتب شما آموخته ایم

نیکی یکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت 11:39

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست
تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست
طلوع بزرگوارانی چون شما استاد گرامی و استاد توانای بزرگوار ، آرامش بخش روح و روان همراهانتان می باشد . حضرت حق را بابت حضورتان شاکریم .
عطر دل انگیز گل های سرخ هستی تقدیم مقدمتان باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد